Главная » 2019 » Січень » 18 » 5 корисних порад щодо вибору офісного столу
13:53
5 корисних порад щодо вибору офісного столу

5 порад щодо вибору офісного столу

Купити правильний офісний стіл - це тільки половина справи. Він може бути зручним, відповідних розмірів і форми, але людина все одно буде відчувати якийсь дискомфорт. І викличе його зовсім не стіл, а порушення правил ергономіки або проста неохайність.

Порада 1. Розбирайте папери в першу чергу

Якщо Вам ще доводиться мати справу з паперовою кореспонденцією, подумайте, як часто Ви залишали її на столі з думкою "потім подивлюся"? І в кінцевому підсумку вона складалася і складалася, поки не зібралася ціла стопка непрочитаних листів. Те ж стосується і документів. Буває так, що відкладаючи папери, Ви до них більше ніколи не повертаєтеся. Якби було щось важливе, Ви б зайнялися цим негайно.

Накопичуючи стопки документів на столі, Ви тільки ускладнюєте свою роботу. У Вас буде складатися враження постійної завантаженості або авралу. А це зайвий стрес для організму. Тому намагайтеся не відкладати. Або в обов'язковому порядку переглядати папери після обіду або перед відходом.

Порада 2. Сортуйте документи по шухлядах

В офісних столах часто передбачені тумбочки з трьома-чотирма ящиками. Іноді таких тумбочок може бути відразу дві. Якщо у вас багато папок - їх найзручніше розкласти по шухлядах. Придумайте принцип сортування. Наприклад - внизу необхідні, але не термінові папери. Вище - щоденна документація. І ближче до вас - документи, якими потрібно зайнятися в першу чергу. Подібне сортування не просто дозволить вам зберігати папери в порядку, але і оптимізує вашу працю. А це - ніколи не завадить.

Порада 3. Очистіть свій стіл

Цей пункт об'єднує в собі попередні два. Пам'ятайте, що робочий стіл повинен бути максимально вільний. А це допоможе Вам зосередитися і не відволікатися від роботи. Ніяких рослин, рамок з фотографіями, сумок та інших зайвих речей - приберіть їх на тумбочку, в шафу або в інше місце. Це все, звичайно, абсолютно факультативно. Але, на думку психологів, робота йде продуктивніше, якщо зайві предмети не потрапляють в поле зору. До речі, мобільний телефон теж можна заховати, наприклад, в верхній ящик столу. Так у Вас буде менше бажання потягнутися подивитися час, перевірити, чи ніхто не дзвонив і так далі.

Порада 4. Зробіть у верхньому ящику відділення для канцелярії

Дуже зручно, коли все необхідне під рукою. Ви можете купити спеціальні контейнери або ящики для ручок, скріпок, олівців, стікерів та іншого. При цьому не буде зайвих підставок на робочому столі. Це все може здатися дитячістю, але знову-таки, Ви утримуєте в порядку своє робоче місце.

Порада 5. Залишайте собі список справ на краю стола

Йдучи додому - обов'язково приведіть своє робоче місце в порядок. Не зайвим буде залишити нагадування про подальші завдання. Коли Ви прийдете вранці на роботу, нагадування відразу ж кинеться Вам в очі на порожньому офісному столі. І таким чином Ви відразу ж сфокусуєтеся і будете налаштовані на роботу.

Звичайно, ці поради в якійсь мірі можуть здатися несерйозними. Але з іншого боку, все геніальне - просто. І навіть турбота про такі дрібниці, як канцелярія у верхньому ящику столу або нагадування на робочій поверхні - можуть в рази підвищити Вашу продуктивність.

Категория: Интерьер | Просмотров: 823 | Добавил: admin | Теги: офіс, стіл, Вибір | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar